Almla bende 2 Nisan da adet olmuştum . 3 Nisan da femaraya başladım . Ama maleseef gebelik saglayamadim canım. Genel de iğne ile desteklenmesi gerekiyor femaranin . Burada öğrendim bunuda . Ama benim doktorum da iğne uygulamadi ihmalkarlik yaptı … Umarım hamilesindir hayırlısı olsun hakkinda