Ya kızlar amacım asla kıyaslamak değil de bebeğimin kilosu 800 gram boyu 28 cm normal de 35 olması gerekiyormuş biraz kafama takıldı yani doktor pek bir şey demedi ama bu durumda olan var mı doktorla iletişim kurmak ne mümkün? Haftasıyla uyumlu olmuyor yani bunu nasıl yakalayabiliriz ?