Elifcanbazz 38+1günlük olduk ve bügün hatta şuan bile göğüslerim çok fena kaşınıyor uçlarındegil her tarafı acaba Doğumun habercisi mi bileniniz varmı kontrolüm salı günü beklemeden gideyim mi yoksa ?
NaimeYilmaz Elifcanbazz bende de var 37 haftadayız artk ıyıce buyuyup catlıorlar krem kullanma zamanıdır 👍
Elifcanbazz Ciara93 bi anda bide aşırı olumca kafama takılmıştı salı günü kontrol ün var zaten ozaman söylerim doktoruma die düşünüyorum şimdi
Ciara93 Elifcanbazz bence de cnm, çünkü tek başına Doğum habercisi değil göğüs kaşıntısı. Sağlıklı doğumlar şimdiden 🙏