Kızlar buraya yazmam ne kadar doğru bilmiyorum ama yardımcı olacak çıkacaktır umarım 18 aylık oğlum var tuvalete alıştırmaya çalışıyorum bugün 3. Gün ama hiç bisekilde yol katedemedik altına yapıyor bazen de tuvalete yapıyor bu yaşta bıraktıranlar oldu mu nasıl yol izlemeliym