Mom047 Bayanlar ben herkeste kullanılan isim istemiyorum ve bu yüzden kızımın ismini Asel Tayeçe koymayı düşünüyorum. Asel:Cennetteki bal ırmağı(kuranda geçiyor) Tayeçe:soylu saygıdeğer hanım demek(ismim İle yakın ve Türk kökenli bir isim) Siz ne diyorsunuz dilarından bir göz olarak
Lulemom Mom047 asel herkeste var. Diğer ismi heceleyerek okudum resmen. İlerde çocuğunuz konuşmaya başlayınca adını söyleyebilmeli. Ben böyle düşünüyorum. Tayeçe çok zor. Bırakın çocuğu büyükler bile zor söyler yani 🙄
Rosanna Mom047 sadece Tayeçe çok hoş.Gerçektende Asel çok var çok sıradan.Hem Türkçe hem de tek başına güçlü geliyor kulağa.bende Arapça isim istemiyorum. 8 haftalığım erkek olursa Noyan kız olursa Umay olacak ismi.
Masalannesii Mom047 güzel ve farklı bir isim herkesi boşver sen ne istiyorsan onu koy asel çok bilindik bir isim ama tayaçe anlam olarakta isim olarak gayet güzel bir isim canım benimde ismim Gülümse etraftakiler çok garipsiyor ama ben ismini seviyorum duyulmamış ve güzel bir isim dedigim gibi tayeçe çok hoş bir isim 28 haftalık hamileyim Almira koyucam kızımın adını ama henüz isme karar vermeseydik tayaçe ismini düşünürdüm 🤗🌸
[silindi] Mom047 malesef asel gercekten asiri fazla oldu. Ama guzel. Diger isim bi garip akılda tutmak da soylemek de seslenmek de cok zor muhtemelen siz?bile kullanamayacaksiniz
Hilalnefes Güzel hoş bir isim tamam ama heryer asel dolmadı mi sence de ? O kadar çok asel var ki cevremde ismi duymaktan sıkıldım diyebilirim:) tayece güzelmiş ama farklı bir isim
2inciannelik Hilalnefes evet ya yazmayayım diyorum ama gerçekten çok bunaltıcı artık her yerde asel ve lina mila miya gibi isimler var
Birceo Mom047 bir isim koyulması için mutlaka kuranda geçmesi gerekmiyor , tayeçe anlam olarak çok hoş ama herkes denildiği gibi asel ismini koyuyor . Asel tayeçe uyumsuz geldi , tek başına tayeçe daha güzel gibi.
Buseylul Yanlis anlamayin ama banada tuhaf geldi anlami guzel olsada. Ama tabiki siz nasil icinize siniyorsa o sekilde olsun ❤️🦋
Cankizimmm Mom047 Asel ismini bende düşünmüştüm ama herkes Asel koyuyor diye vazgeçtim. Tayece ismini ilkkez duyuyorum değişik geldi
baby_mama Tayeçe biraz zor yani ileride sıkıntı yaşayabilir, ismini söylediğinde her seferinde “anlamadım, ne” gibi tepkiler alabilir. Bence bunları da düşünüp öyle koyun ☺️
mavi_kus Mom047 asel baya yaygınlaştı aslında ama diğerini ilk kez duyuyorum içinize sindiyse elbet alışılır
mmavi Mom047 sonucta cocuk anlamini kullanmayacak. tayeçe diye seslenilecek, okulda sosyal yasamda zor bir isim. soylenirken telafuzuda hos degil. Tabi benim fikrim.
HemsireAnne_ Mom047 tayece bana da zor geldi tabiki senin içine sinmesi önemli olan. Benimde kızım oluyor Alin koyacagım adını. yakın zamanda arkdasım doğum yaptı oda asya koydu fikir olur belki