Elfins Merhaba kızlar ben 37. Hftamdayım bebek hareketleri 2 gundur azaldı sizinkıler ne durumda acaba bebek buyudkce yerimi az gekıyo kı?
zezeyyy Elfins hem yeri daraldığı için hem de suyu azaldığında oluyormuş, ben de yarın 38 haftalık oluyorum doktorum suyun azalmış dedi ama 1 hafta daha götürür dedi bebişin hareketlerini takip edicez 🤷♀️
ipekursat Elfins ayy bende de var aynı dert 37+1deyiz,37ye girdiğimden beri gümbür gümbür hareketler kesildi sanki zoraki böyle yarın kontrolüm var şu iki gün geçmek bilmedi her şey yolunda mı aşırı evham yapıyorum
bsrsll Elfins ipekursat bana doktorum hareketlerinde azalma olursa nst ye gel kesinlikle demişti 37+6 yım bende ama bebiş gayet hareketli çok şükür. Doktorunuza sorsa mıydınız acaba
Aysegultkk Elfins aynı dertten bende post açacaktım bugun azaldı bizimde dün gayet iyiydi haftaya kontrolüm var ama eğer bu şekilde giderse doktora gitmeyi düşünüyorum 🤷🏻♀️
ipekursat bsrsll 36+4teyken nst ye girmiştim her hafta nst ye giriyorum doğuma kadar zaten 2 gündür bi azalma oldu yarın sabahta kontrolüm var o yüzden bekledim hiç hareket etmese mutlakaaa gitmiştim
ikiponcik_annesi Elfins 36+3 bizimde bi iki gündür azaldı hareketler yine hiç hareket etmiyo değil ama eskiye nazaran daha az ve daha can acıtıcı oluyo 🙄
hnz2727 Elfins biz de bu gün tam 37 haftalık olduk iki gündür pek fazla hareket etmiyor ortada suyu azaldı demişti doktorum yanlara dağılmış suyu sadece göğüsümün altında ayaklarını hissediyorum
Elfins Gunler azaldıkca ıyıce pimpirikli oldum salı gunu kontrolım var benımde ınslalah hıc bır sorın yoktur sureklı kendımı dinlemedkden evhamlanıyorım hep🙄 bırde sırtınıza sızınde sancı gırıyo mu benım oluyo bazen kalbimde hızlı atıyo terlıyorm fakan