Adakus Yani 27 haftama girmeye bir kaç gün var ve cumartesi günü yolculuk yapmam gerekiyor. Beni her gören ayy dünyanın bin bir türlü hali var nasıl gideceksin değer mi yok bilmem ne ya birşey olsa? Yani olmayacağı varsada olmasından artık tedirgin olmaya başladım ama yani doktorum raporumu bile ne olur ne olmaz diye verdi ama sağlık durumumda iyi çıktı bebeğimde öyle şükür ama kayınvalidem alttan alttan laf atınca moralim bozuldu 😪 Doğum eylül de o da diyor millet taşlayacak bizi hamile kadın nasıl gidiyor bilmem ne yok efendim kayınbabam şok olacak gitmeme? Yani gideceğim alt tarafı ailemin yanına 2 hafta tatil yani sıkıldım bunaldım uzaktayım zaten bide bşy olursa lafını aklıma koyunca ha bire bebeğim yarım saat bile tekme atmasa korkar oldum sizce moralimi nasıl iyi tutmam gerekiyor ? Eşim de sorun yoksa gitmemden yana sonuçta ay değil hafta
Ciara93 Adakus ayy ne var ki bunda pek çok abartmışlar sanki gebeyken ilk uçağa binecek olan sensin.. aman dikkat et taşlamasınlar hamile kadınsın nereye gidiyorsun :) daha neler!
GkeCanKaran Adakus 35 haftalığım ve 10 saatlik yola çıkıcam :) Doktor ağrın olmadığı sürece çıkabilirsin dedi.
Zhrnc Adakus iznimizi ayarlayabılseydık bizde uçakla gidicektik 30 haftalıgım ve arabayla 18 saat yol gidicem Kaynanan çevren konussun boşver Kimseyi dinlemek zorunda değilsin Konuşur konuşur susarlar
Gudigudi Adakus 33. Haftamda ucak yolculugu yaptim iner inmez de 3 saat karayoluyla devam ettim ozel aracla. Hicbir sikinti yasamadim. Korkma her sey yolundaysa sorun olmaz. Cevrendekileri de salla🙄
Adakus Ciara93 bazen içimden bağırmak geliyor hasta değilim hamileyim diye ama kendimi strese sokup kızımı kötüye düşürmek istemem
Zeynep8 33 haftada uçağa bindim hiç bişey olmadı tabi öncesinde doktoruna danışmanın faydası var canim
Adakus Zeynep8 danıştım zaten ne bende ne bebekte sıkıntı yok hatta 28 hafta olana kadar rapor dahi almaya gerek yok dedi ama ben ısrar ettim kalsın diye çünkü karnım baya büyüdü olurda havaalanında sorarlarsa rapor gösteririm 15 gün geçerli zaten
Zeynep8 Adakus valla bakmiyorlar bile ben aldım her ihtimale karşı hatta uyardım madem bakmiycaksiniz neden alıyoruz diye umursamiyorlar hic
Busranurasikk Adakus daha dün uçaktaydım tatile gidip geldim herhangi bir hastalık var mı diye soruyorlar hamileyim diyorum haftamı soruyorlar 28 haftadan itibaren doktor raporu olması gerekiyormuş benim de doktorum gidebilirsin demişti herhangi bir sıkıntı yaşamadım ki hava şartları kötüydü benim gittiğim zaman Bayram’ın ikinci günü de binmiştim ve havadan dolayı sallandı uçak fazlasıyla. Dua et bol bol gerisini Rabbim bilir 💕 hayırlı yolculuklar 😇
Ravza0g Adakus hiç birşey olmuyor canım gönlünü ferah tut bin ben 4 saatlik yolculuk yaptım uçakla bana doktor bile gitme bebeğin strest olur demişti sonuç çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı 🤗
Adakus Ravza0g ben 2 tane uçağa binecem her birinde 1 buçuk saat dururum en fazla ? Acaba abebeğimi etkilermi
Ravza0g Adakus etkilemez canım yaa ben 4 saat gidiş 4de geliş 1 hafta arayla 8 saat yolculuk yaptım ve ben panik atağım olsa bana olurdu hava boşluğuna girmişti uçak bayılacak gibi olmuştum Olsa emin ol benim bebeğime olurdu
Tubad Adakus yaaa sizin kaynanalarda ne alem. Kıskanmıştır seni hiç takma bişeycikler olmaz uçabilirsin ama önlem olarak doktorundan uçuş raporu al. Benim arkadaşım 7 aylık hamileyken 12 saat Amerika’ya uçtu doğumu da tetiklenmedi
Neres Adakus bende gittim 27 haftamda,, korkacak hic birşey Yok içini rahat tut.. sadece uçakta cok su iç ve ayaklarini haraket et ☺️
GamzeSena Neres ben de 33. Haftamda bir buçuk saatlik uçacağım neden su içmek gerek acaba merak ettim🤔
Mervesafamustafa Ben de cumartesi günü almanyaya ucucam 32 haftalik olmus olucak bebegim doktoruna danistiktan sonra heleki raporun varsa kimseyi takma agzi olan konusuyor biz tecrübeliyiz diyip cikiyorlar belki ben kendim yasayarak tecrübelenmek istiyorum öyle degilmi illa senin bildiklerinle hareket etmek zorunda degilim bosver sen git git
Adakus Mervesafamustafa Şimdi allah korusun bşy olsa diye korktum bende bi an şimdi kırk yıl derler gittin de oldu gittin de oldu diye diye akıl hastası ederler diye korkuyorum İnan yoksa başka şeyden değil
Neres GamzeSena hamilelerin genellikle tansiyonu düsuk oluyor o yüzden su içmek önemli demişti doktorum..