Busraaa1919 Zeynepbera hayır özel hastanede yaptım ben planlı sezeryan oldu çarpıntı sorunum da vardı benim
Busraaa1919 Zeynepbera benimde gebeliğe bağlıydı ama panik atakta olduğu için 150leri görüyordum normal doğumda sıkıntı olabilir dedi sezeryanda sakinleştirici vurulduğu için ameliyat öncesinde rahat geçirdim o anı
Zeynepbera Busraaa1919 Çok geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın inşallah gerçekten çok zorlu bi süreç
Zeynepbera Eceee7 inan benim içinde öyle 38 haftalıkken belki beklemeyelim derler diye dua ediyorum 🙈
Zeynepbera Eceee7 İnşallah görürsün kuzum bende öyle diyordum hatta 35 görsem bile diyordum ama elhamdulillah bu günlere geldik
Buket1906 Zeynepbera az kaldı annesi gelir bu aralar inşallah 🤲🤭 bu hapı içiyorum da her defasında korkarak içiyorum zarar vermez umarım
Zeynepbera Buket1906 Bende korkardım içerken ama bebeğe zarar vermeyen sanırım tek tansiyon hapı öyle söylemişti doktor