Ebru_d Arkadaşlar pıhtılaşma bozukluğu olanlar hap olarak hangi kan sulandırıcı ilacı kullanıyorsunuz? Neden?
2melekannesi_ Ebru_d coraspin kullanıyorum hap olarak, doktorum onu yazmıştı nedenini de sormadım açıkçası en yaygın o kullanılıyor sanırım zaten içerik olarak aynıdır hepsi isimler değişse de
Burcu4135 Ebru_d bi yerde centik yani tıkanıklık varmıs benim corasprin daha düsük oldugu icin ecopirin verdi