Ben tek isimciyim. Benim iki ismim var. Birini kullanıyorum. Arkadaşlarımda ikinci ismini sosyal hayatlarında kimse bilmez. Abimde öyle resmi yerler dışında ikimci ismini yazmaz. Yani çok gereksiz. Çok karşıydım ama eşimle isim konusunda anlaşamadığımız için maalesef iki isim koyucaz 😔