Aralık’ta hamile kaldım , 14 ocak kimyasal dan dolayı adet gördüm zaten kıvranırcasına ağrılarım vardı , ocak denemesinde hamile kalmadım ama 10 şubatta hamileliğim oldu şimdi 3 aylık çok şükür doktorumda demişti hemen kalırsın diye gerçekten kaldım çok şükür