Yanki Kızlar merhaba, Bugün içli köfte yaptırdım bir tanıdığa buzluğa haşlayıp koymamı söyledi ama aşırı yorgunum 😞 hiç haşlamadan direkt çiğ koysam olmaz mı? İlk defa olduğu icin pek bir bilgim yok 😕
Hamisimhamiss @Minnosunannesiii nesiii#14880158 Yanki ben de çiğden koyuyorum daha güzel donsun diye önce bir tepsiye dizip birkaç saat dondurup poşetliyorum hiç dağılmıyor.
Omerhatice Yanki benim annemde yapar hep cigden bırakırım haşlayıp birakilmasini ben şu an duyuyorum canim ben direk oyle bırakırım sonra çıkarınca ya haslarim yada kizartirim 😊
Lulemom Yanki haşlayıp konmaz ki. Tepsiye diz dondur. Sonra poşetle. Donmadan poşetlersen birbirine girer
Yanki Herkese çok teşekkür ederim 🥰 gerçekten insan acemi olmasın 🙈 bu platformu da buradaki insanları da çok seviyorum 7/24 yardım alabileceğim insanlar var, iyi ki varsınız 🥰
Pemberuyam_ Yanki Çig koyulur zaten canım. Biz hep çiğ koyup çıkarınca ister haşlarız, ister kizartiriz. Haşlanıp koyuldugunu ilk kez duydum. Dağılır bence haslarsaniz.