bebegın eşi asagı da oldu için cok agrı yapıyor sanki adet agrılari gbı gobegimde agrı daha sonra halsızlık sanki kıyafet giyersin dar olur ya onun gbı daralıyor karnımın içi yada bna ole gelıyor 16 haftalık proluton yapdrıom bole olupda yukarı cıkan oldumu kanamam aşırı az oldu 1 haftdr da yok bugun braz yürüdüm ondan mi acaba 🌸Guzel anneler bilgisi olan var mı 🌸