Fulyaa29 32de çalışamaz raporu aldıysanız zaten bşka rapora gerek yok, 32de çalışabilir raporu aldıysanız normalde yine gerek yok çünkü 32 hafta raporunun hangi tarih kadar geçerli olduğu yazıyor ama bazı işyerleri 37de çalışamaz raporunu istiyor. Bunuda işyerinize sorarak öğrenebilirsiniz