Remziye_2121 Hamiş anneler 5 mayısta gebelik izlemim var sağlık ocağında acaba nasıl bir şey gebelik izlem bilgisi olan yorum yapabilir mi?🌸🌸
Kuzucccum Remziye_2121 ilk defa mı gideceksınız veya çağırıldınız ? bende cuma gıttım ılk kez kaydım yapıldı tetanoz aşısı oldum yarına da tahlil vereceğim gel dedıler
Semaarya Remziye_2121 kalp atışına bakiyolar ellerindeki milattan kalma aletle duyamadilar bile başka hiç bişi yapmadılar keşke gitmeseymisim dedim ben boşuna zaman kaybı oldu ama sizin sağlık ocağı belki iyi bakar
cgdm-trzi Remziye_2121 bebeğin kalp atışları dinlendi, kan ve idrar tahlili istemişti doktor onlar yapıldı, tetanoz aşısı vuruldum, tansiyonum ölçüldü, kilo alımıma bakıldı
Remziye_2121 Kuzucccum yok 2 aylıkken kaydım yapıldı 5 mayısta izlemim var haziranda aşım var şuan 17+3 üm
Buketkucuk Remziye_2121 bazı kan ve idrar tahlilleri yapılıyor, kalp atışı, tansiyon ve kilo takibi falan yapılıyor belirli bir haftaya geldiğinizde de tetonoz aşısı vuruluyor
Bebekbaylar Remziye_2121 kilona tansiyonuna bakiliyo kan idrar alınıyo hadi git sonuç bekle deniliyo 😃