TubaEla Kızlar 2. Gebeliğim 17.haftadayım bikaç haftadır ara ara hissediyordum ama bikaç gündür çok azaldı bugün nerdeyse hiç hissetmedim siz ne zaman düzenli hissetmeye başladınız? ❤️
Omerhatice TubaEla 20 den sonra anlamaya başlarsın 25 den sonra düzene girer 30 dan sonrada uçuyorlar 🤣🤣 biz 31 deyizde
_Elifffffff_ TubaEla bende ikinci gebeligimi 18. Haftadan sonra hissetmeye başladım 25 haftalik olduk hala düzenli değil cnm 28. Haftadan sonra düzenli olması beklenir
17ekiiimmmm TubaEla 2. Hamileliğimde 15 haftalıkken hissettim. Tecrübeden heralde bebek hareketi olduğunu biliyorsun
LivaveLeyla TubaEla canım benimde 2 gebeliğim 17.haftamdayım bu hafta başladı arada bir pıt pıt hissettiriyor kendini devamlı büyük kızımın peşinde koşturmaktan anlamıyorum gün içinde zaten 😄
TubaEla Omerhatice ay hadi inşallah ozaman 🤗 aman hareketli olsunlar hissetmek çok güzel sağlıkla gelsinler 😊❤️
TubaEla _Elifffffff_ _Elifffffff_ az az hissediyorum bende etmeyince insan bi panik oluyor evet erken biraz daha inşallah zamanla daha çok hissederim bakalım 😊❤️
TubaEla 17ekiiimmmm bende erken hissettim bildiğim için ama tabi devamlı etmiyor biraz daha erken sanırım 😊❤️
TubaEla LivaveLeyla aynen öyle oluyor 😄 devamlı koşturma halinde olunca arada bir oturup uzanınca hissediyorum bende ufak ufak 😄 sağlıkla gelsinler kuzular ❤️