Bus46 36.haftamdayım aylardır hap kullanmama rağmen değerlerim sürekli düşüyor. Halsizlik, uyku hali, zayıf metabolizma gibi sorunlarım vsr sonuç olarak. Keşke daha erken kullanmaya başlasaymışım diyorum. Kabızlık için çözüm bulursunuz da kansızlık için uğraşırsınız sonra düzenli için bence..