lara07 bildiğim kadarıyla yasam hastanesi özel hastaneler arasında en uygunu eğer bir sıkıntın yoksa gebeliginde devleti düşünebilirsin bende kan pıhtılaşması var hergun göbekten iğne yapıyorum 🤧 bu yüzden beni takip eden doktorla devam etmek isterim bi sorun olmasin diye ama sende böyle sorun yoksa devlet neden olmasinn