Hanımlar merhabalar 18+4 teyiz karnım bazen kaskastı oluyor şişiyor aa diyorum büyüyor da ondan heralde,uzanırken,sağa sola dönerken ağrıyor,bazen de bir bakıyorum yumuşacık olmuş hiç hamile gibi değilim,gayet rahat uyuyorum,hiçbir şekilde hamilelik belirtisi göstermiyorum 3-4 gün.Sizde de böyle oluyor mu?