Beyzan Ayzetuka Vera söylenişi biraz zor bir isim o nedenle ikinci sırada olusu kolaylık sağlıyor yani güneş Vera daha hoş geliyor kulağa sağlıkla gelsin adıyla yaşasın inşallah 🌸🌸🌸