Tugbacaner Kızlar dualariniza ihtiyacım var biliyorum ki dua kaderi değiştirir şu an adet hesaplanmasına gore 5+0 hamileyim randevu gunumde 5+6 olucam lütfen dualarinuz benimle olsun keseyi göreyim beta normal yükseliyor ama yine de korkuyorum😐
Duygue Tugbacaner Allahım hayırlısıyla keseyi bebeğini görmeni nasip eder inşallah üzülme kafana takma dua et bende edicem sana 🙏🏻
Mus-sak Tugbacaner Rabbim Gönlüne Göre Versin İnşallah ,, Gereksiz Stres Kalbi Yorar ,, Kendini Rahat Bırak ..
Kubra_dmrr Allah gönlüne göre versin inşallah doğacağı günü de nasip etsin sağlıkla gelsin inşallah canım 🤗
Gulsahh Canim sen gittiginde kalp atisini bile duyarsin icini ferah tut iyi dusun kltu dusunme stres tek dusmanimiz . Iyi dusun iyi olsun
Tugbacaner Gulsahh ayyy şu mesajla o kadar içimi rahatlattiniz ki çok teşekkür ederim Allah razı olsun 😘
Mus-sak Tugbacaner Bak Yaşamışsın Stresin Sıkıntılarını ,, Şimdi Rahat Bırak kendini ,, Değerlerin Yükseliyormuş Ne Güzel 🤗
aysql05 Korkma sağlıkla sıhhatle keseyi de göreceksin kalp atışlarını da duyacaksın inşallah 🙏 bende senin gibi tedirgindim hep düşündüm ne olacak bi görsem diye çok şükür 4+2 de kese göründü, 7+2 de kalp atışlarını duyduk çok şükür ❤️ Darısı senin başına sen içini ferah tut canım
Maliefem Tugbacaner rabbim gönlüne göre versin canım kurban olduğum kimsenin kucağını boş bırakmasın sana da hayırlı sağlıklı bi evlat nasip etsin inşallah 🙏🙏