Animes çok doğru katılıyorum. Her durum, hamilelik, bebek farklı ve göstermesi de farklı olacak. Yurtdışındayım 2.ayda bile yapılan genetik testler var kandan öğrenilebiliyor. Yani yasal ya da yasal değil diye bir durum bu ülkede söz konusu değil onu demek istiyorum. Ama yine de doktorum, doktorlar ne zaman görebilirlerse o zaman söylüyorlar. Ve genelde bu kadar erken haftalarda 11-12 gibi anlayabilecek doktor çok nadir. Bebeğin cinsi organını göstermesi çünkü 14.haftalara tekabül ediyor deniyor. (Banu çiftçiye de bakabilirsiniz)