Zzeynep1 Kızlar 15+4üm ama karnım baya çıktı şimdiden kilo almadım kusmaktan henüz. Ama azcık ayakta kalayım yada markete falan gideyim eve geldiğimde çok yorgun hissediyorum kalçam bacaklarım ağrıyo saatlerce ayakta durmuş gibi bu normalmi yasayan varmı??
momlove1 Zzeynep1 aynı durumu yasıyorduö d vitamini ve magnezyum verdi tahlil sonuçlarına göre doktoruna belirtirsen gerekeni yapar muhtemelen
lily-11 momlove1 aynen benim de böyle oldu. Magnezyumla kalsiyumu düzenli kullanırsam hafifliyor yoksa sanaha kadar uyutmuyor:/
Tulis_bebisi Soğuk su şoku yapin ayaklarınızı en az 10dk yukarı dikin ve günde bı adet sade soda için rahatlarsiniz en son yatmadan ılık duş alın rahat uyursunuz geçmiş olsun 😊