Gizemeymen doğum yapmadığım için kullanmadım henüz. Arkadaşım kullanıyor o çok memnun. Kendi kendine süt sağdığı için tercih ettim. Dokunmaya tutmaya gerek yok. Birde temizliği çok pratik. İlk bebeğimde kullandığım manueldi ve parçası çoktu. Sürekli yıka kaynat zor oluyordu. Mochi pratik ve rahat