Merhabalar 🥰İzmit Akademi hastanesinin doğum paketleriyle ilgili bilgisi olan annelerimiz var mıdır? Fotoğraf çekimi, süsleme vs oluyor mu? Malum pandemi dönemi refakatçi durumu nasıl oluyor hem eş hem anne kalabiliyor mu? Ziyaretçi kabul ediliyor mu ? Şimdiden teşekkürler 😊