Busra3496 ben İstanbul’da yaşıyorum Ereğli’ye ailemin yanına geldim kanamam vardı arkadaşım Suat beyi önerdi uygun taburcu oldum böyle mükemmel bir doktor yok eğer burada yaşamış olsaydım kesinlikle Suat beyi tercih ederdim çok ilgili ve iyi bir doktor persembe tekrar kontrole gidicem hatta sırf benim için bugün hastaneye geldi taburcu etti ve gitti evine .