Merhaba sevgili anneler 3 haftadır bulantılarla başım belada mide yanması da cabası. Yemek yiyememekten ağladım bir ara susuzluk çekiyorum ama içtiğim su çıkıyor falan. Farkettim ki muz, çilek, çikolata, tatlı şeyler, yağlı yemekler, pilav VS yaramadı pek.. Bu süreçte tuhaf ki kaşarlı tost ve ayran iyi geldi bana iyiysem o an muhakkak zeytin ve haşlanmış yumurta da yiyorum . Yemeklerden bir süre sonra soğuk süt içiyorum azar azar. Öğlen naneli mentollü sakız çiğniyorum idare ediyor bir süre doktoruma sordum sakıncası yok dedi naneli sakızın. Ayva ve armut da iyi gelen meyvelerden. Yemeklerden yeşil mercimek çorbası (kırmızı mercimek pek iyi gelmedi)) o olmasa napardım bilmiyorum mideme yemek girdi resmen 😁 arada haşlanmış patates yiyorum. Şu anlık durumum bu son 1 haftadır bunlarla iyi oldum tecrübe ederek şu an 8+3 üm Allah bana ve benim durumumda olanlara yardım etsin cidden zormuş. Başka tavsiyesi olan varsa yazsın lütfen birbirimize yardımcı olalım bu süreçte 🥰