Alyas22 Şeker yüklemesi yaptırdım şekerim çıkmadı. Bebeğim 2 hafta önden gidiyor bunun şeker ile alakası yok. Şuanda da 32+3 haftalığız ve bebeğim iri ama doğum pozisyonu almış bile Allah kısmet ederse normal doğuracağım. Anlamadığım şeker testi ile normal doğum yapamama arasında nasıl bir bağ var