Hamileliğimin ilk günlerinden beri bu uygulamadan çok şey öğrendim.yeni doğum yapmış bir anne olarak benimde gerçekten memnun kaldığım bir kaç önerim olacak.belki faydalı olur doğum yapacaklar için 😉
✔️ Depend
✔️gümüş kapak ( doğum yaptıktan hemen sonra kullanmaya başladım ve hiçbir sıkıntı olmadı hatta göğüs ucu kreminin kapağını bile açmadım)
✔️emzirme özelliği olan pijama (emzirirken normal pijamaları kullanmak sıkıntı olurken emzirme pijamalarını çok rahat kullanıyorum )
✔️bebek telsizi
✔️tulum almak yerine alt üst takım (bebeğimin boyu ultrasondan daha uzun doğdu ve aldığım tulumlar hep 50 cm likti bir çoğunu giydireceğimi düşünmüyorum çünkü bebeğin bacaklarını zorluyor rahat uzatamıyor)
✔️eldivenli üstler (ayrıca taktığım eldivenler bebeğimin elinden sürekli çıkıyor kendinden eldivenli üstler daha kullanışlı)
tüm hamilelere hayırlı doğumlar Allah yardımcınız olsun☺️