NebahatBoncuk Kizlar merhaba sabahtan beri agrim vardi gittik doktora nst baglandim once 30 35 oldu sonra 50 60 70 derken 85 e kadar çıktı. Doktorum cat muayenesi yaptı. Normal doguramazsin catin cok dar dedi. 36 haftaligim
Meralrabiamhmt NebahatBoncuk sana ve bebegıne en uygunu hangısıyse onu yap canm sezeryanda bır dogum seklıdır sonucta
Sermec27 NebahatBoncuk sezeryan olacaksınız o zaman catı darlığı bebek ve anne için riskli cünkü hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲 🥰
Susamtanem2 NebahatBoncuk özele mi gittiniz bir de farklı Dr a gidip karar verin hakkınızda hayırlısı öyle ya da böyle bı şekilde çıkacaklar korkmayin
NebahatBoncuk Sermec27 ins cevrem sez3ryan icin kötü daha sonra grin oluyor vs diolar korkuyorum. Yok dikislerin patlarsa filan diye
Sermec27 NebahatBoncuk sezeryan oldum dikişim falan patlamadı cevreye bakmayın siz bebeğiniz için en risksiz dogum sekli hangisiyse doğum sekli o olmalı
Sumeyye123_ NebahatBoncuk ayyy hiç kulak asmayın allah aşkınaa dikiş patlaması ne 2 hafta yavaş hareket edin bol bol yürüyün sıvı tüketin geçiyo bu insanlar abartmaya ve korkutmaya bayılıyolar
Madinanin-Annesi NebahatBoncuk sen cevreni niye dinliyorsunki her agizdan bir ses geliyor dinleme ya benim akrabamin biyu 1.20di cok kucuk ona sezeryan lazimdi ya sezeryan oldu gecesine kalkdi bebegine bakdi her sey oldu.Dinleme kimseyi her kes ayni seyi yasamiyor
Aminam NebahatBoncuk aynı şeyleri çevremdeki insalar da söylüyor. Her konuda zaten bilgisi olmayıp fikri olan insanlar var. Yok sezaryan olursan hayat boyu sakattan farkın olmaz yok işini göremezsin yok bundan sonraki doğumların hep sezaryan olur sürekli ağrın olur…. nesiniz siz doktor falan mı? Bu benim doğumum benim hayatım benim tercihim. Ağızlarının ortasına terlikle vurasım geliyor..
NebahatBoncuk Aminam yaa varya iç sesi konuşuyor sandım. Hayir bide ilk gebeligim.ister istemez korkuyoru. Bide onlar korkutuyorlar aglayasam gelio