112Ece Hanımlar merhaba biraz önce küçük abdestimi yaparken kan geldi 5 haftalık hamileyim bu durumu yaşayan var mı? Konu hakkında bilgisi olan görüşünü yazabilir mi iyi akşamlar
rukiyece 112Ece canım bende 6 haftalık gebeydim kahverengi leke gelmeye başladı progestan kullanıyordum ben bide başından beri tüp bebekti Sonra kana dönüştü test yaptım hemen beta değerim düşmüştü kimyasal gebelik geçirdim Hemen kan tahlili ile beta değerine baktır ve doktora git bir Umarım yerleşme kanamasıdır kimyasal gebelik falan olmaz
Melisa35 112Ece ben 4 ay önce 6 haftalıkken kanama yaşadım adet kanamadı gibiydi acile gittik düşük kanaması denildi 2 gün sonra bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum hemen acile git bekleme
112Ece rukiyece teşekkürler Rukiye doktorumla konuştum normalde randevum cuma günündeydi kalp atışını duymak için ama böyle bir durum varsa gel yarın bakalım dedi
Sevens Cok geçmiş olsun belki yerlesme kanamasidir. Herkes öyle yazıyordu . Ama yine de gidin sanciniz oluyormuydu
112Ece Sevens canım ilk yaptırdığımda 90 çıktı 2 gün sonra 380 2 gün sonra da 800 küsür çıktı 3 testin sonunda doktora gittik 5 haftalık hamile dedi tabiki gittiğimizde değer Allah bilir kaç binlere çıktı simdi de böyle bir şey yaşadım
GulcanDongel acile gidin hemen, 6+2yken kanamam oldu ikizlerimden birini kaybettim kanama yüzünden.. diğer bebeğim yaşıyor çok şükür ama riskli geçiyor kanamalarım oluyor ara ara.
112Ece GulcanDongel Gülcan yanımda teyzem var çok açık renkli bunlar tutundugunun göstergesi dedi aman aman bir kanama değil minik bir kandı cok teşekkür ederim inşallah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip eder rabbim❤️
GulcanDongel 112Ece benim de çok açık geliyordu, tutunmayla alakası yok, kanama çoğalırsa bebeğe zarar verebilir, acile gidin bebeğinizi görün içiniz rahat olur en azından, bi gün arayla iki defa gittim bu hafta, kanama olduğu için.
GulcanDongel 112Ece amin inşallah, Rabbim bütün annelerimize acı göstermesin, sağ salim kucağımıza alalım inş.