Sumoss 38 hafta oluyorum yarın 32 haftadan beri kanalda erken Doğum riskinden ilaç kullandım. Kasık ağrısından duramıyorum yürüyemiyorum, sağa sola dönemiyorum. Yarın sezaryen oluyorum İnan sezaryen acısı bile koymayacak sanki başından beri zor bir hamilelik geçirdim 9 ay kusmakta dahil buna 😢😢 sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz 🙏