Elifismaill Hayırlı geceler güzel anneler,hamisler size bir konuda danışmak istedim 20haftalik hamileyim suan namaz kılarken çok bir sorunum yok ama biraz karnimda sertleşme var bende çok yavaş hareketlerle kılıyorum rabbim kabul etsin acaba siz nasıl yaptınız ibadetlerini son aylarda filan zorlanıp oturarak kildiniz mı teşekkür ederim simdiden 😊
Sarella Elifismaill ilk hamileliğimde son 2 ayım da oturarak kıldım çünkü mideme baskı oluyordu nefesim kesiliyordu ve Karnım tas gibi oluyordu
Nurem Elifismaill ay canım benimde ayaklarım çok şiştigi için kılamadım yere acıdan pat diye düşüyordjm reamen 😂 Oturarak kıldım
Aselmom Elifismaill bende oturarak kılmaya başladım canım karnım şiştikçe ve ayak agrıısı artıkça kalkmakta zorlandım malum göbekte büyüdü 😂 28 haftalık olduk rabbim kabul eder insallah 🙏🙏
Elifismaill Deniz2961 benimde aynı şekilde sormak istedim oyuzden teşekkür ederim tek ben deil misim😊
Dk16 Deniz2961 neden oturarak kılmıyorsunuz? Merak ettiğim için soruyorum Sonuçta dinimiz kolaylık dini Mutlu günler 💐
Elifismaill Aselmom benimde bu ağrılar yavaş yavaş başladı ayaklar sızlıyor gerçekten ateş basıyor bir de benim belimde iki tane fıtık var fizik tedavi önerdiler ama hamileyim diye gitmedim inşallah ilerleyen zamanlarda zorlamaz teşekkür ederim 😊
Ummi Elifismaill bende 20 haftaligm kiliyorm bi sorun olmaz inşalalh ilerleyen haftalarda zorlanirsm oturarak kilarm 🤗
Eminekaplan bnde 22.hafta bazen cok cok yorgun olunca oturatak kılıyorum ha ricinde normal. birde ayaklar şişken oturmak da dert sızlıyolar resmen rabbim kabul etsin 🤲🏻🤲🏻
Elifismaill Eminekaplan benimde öyle canım sabah namazlarında uyku serseri daha çok sızlıyor ayaklar Allah kabul etsin teşekkür ederim 😊
SemyeS Elifismaill ben kılıyorum ELHAMDULİLLAH bi sorun yok benim bildiğim oturarak namaz farzları kılınmaz sünnet olanları oturarak kılına bilir
Elifismaill SemyeS bilmiyordum farzlarin oturarak kilinamayacagini teşekkür ederim Allah kabul etsin 😊
Minedag 35 e kadar hep ayakta kıldım 38 e kadarda sadece sünnetleri oturarak kıldım ama şimdi 39 olduk ve artık oturarak kılmaktan başka çağrem yok bırak kalkmayı secdeye bile şuan oturduğum halde zor gidiyorum ve elhamdulillah dinimiz kolaylık dini mevlam izin vermiş o yüzden kimse günahmı acaba diye düşünmesin mevlam bize bu halimizle bile secdeye başımızı koymayı nasip ediyo hepte eder inşallah 💕🙏🏻
Elifismaill Minedag inşallah canım Allah kabul etsin bebeğinize şifa olsun ibadetleriniz rabbim hep nasip eder inşallah 😊
Dmn-rumeysa81 Elifismaill kıyam namazın farzlarındandır ancak gücünüz yetmiyorsa veya ayakta durduğunuzda veya rüku da sağlığınızı tehdit eden bir durum oluşuyorsa oturarak kılınabilir. Bunda bi sakınca yoktur Farz ve sünnet diye bir ayrım yapılmamıştır fıkıhta