2sy ben yaptırdım, eczaneden toz aldırıp suya karıştırmamı söylediler onu içtim, şerbet gibi bişeydi benim içtiğim öyle çok iğrenç bişey değildi, sadece testin süresi uzun ve aç karnına gidiyosun 1 saat arayla 3 kez kan veriyosun bu arada bişey yiyip içmemek gerekiyo o biraz sıkıcı bi durum oluyo onun dışında bence yaptırılması ve gebelik şekeri durumunuzun bilinmesi gerekli diye düşünüyorum. Eğer gebelik şekeriniz varsa bunu bilemezsiniz ve dikkat edememiş olursunuz ileride bu size de bebeğinize de sıkıntı çıkarabilir, bi kaç saat bebeğiniz için katlanabilirsiniz bence 🤗😍 içiniz rahat olsun öyle çok çok abartılı zor bişey değil şeker yüklemesi 😊