Kızlar cinsiyeti ne zaman öğrendiniz ben 8. Haftadayım şu an çok heyecanlıyım içimden hep kız geçiyor ama kozmoenerji uzmanları bazı hastalıkların sebebinin anne karnında iken annenin sürekli tersi cinsiyet vurgulamasından sebep dediğini duydum sizler ne zaman öğrendiniz cinsiyeti