Beser93 canım olada bilir olmaya da bilir en iyisi bir nst ye bağlanmak sonra doktorla kontak kurmak dün nst de sancım var diyen bayanın sancısı normal sancısı olmayanin açılması 4 cm di yani doktor yada ebe bakarsa daha sağlıklı olur ama sen bekleme taraftarı ise dakika tut bakalım birde nişan geldi mi diye dikkat et