angime Arkadaşlar göğüs pompası bakıyorum, en iyisi avent diye duydum ama birçok marka varmış, aventin fiyatları da 1200 den başlıyor, bana inanılmaz pahalı geldi. Tecrübeli annelerden tavsiye rica edeceğim. Neler kullanıyorsunuz, memnun musunuz?
metehaninannesiii angime lansinoh çok güzel ama a101 gelen kiwi markasida çekim gücü iyiymis kullananlar memnun
Erceyl angime ben Ameda diye marka aldım 5 senedir tüm arkadaşlarıma gezdirdim sevabına hala sağlam sadece sut şişesi ve hortum göğüs kismini aldılar kendilerine çok memnun kullananlar
ysmn_kck17 angime Mochi yi gördüm baktım yorumlarda çok iyiydi . Elektrikliyse manuel tercihim . Kullanmadik daha zamanımız var ama inşallah memnun kalırım ☺️
1_minik Bi tane de mochi mi ne vardı her yerde ben onu görüyorum 100 küsürdü ben de alıcam ama kararsızım…
angime Erceyl şimdi baktım fiyatına 2400 civarı sanırım baya kaliteli dediğiniz gibi, biraz daha ekonomik seçeneklere bakınıyorum