Internette görmüştüm ve bir kaç kisiden duydum ahududu yapragı çayını. 4. Ay dan itibaren günde 1 bardak kaynatıp içebilirsiniz diyorlar. Doğumu kolaylaştırıyormus. Hatta sancınız gelince için 1 bardak diyorlar. Daha önce kullanan var mi ? Faydasını gördünüz mü? Tabi doktoruma da soracağım sizlere söylerim