Lilasever Hastane çantanıza bebek için nasıl battaniye koyacaksınız ? Müslin yeterli olur mu ki İstsnbulda havalar baya ısındı
drn05 Lilasever ben müslin ağırlıklı koydum, bir tane de ne olur ne olmaz diye nohut bahtaniyelerden koydum
Arifcaninannesi Lilasever Cnm vala ince battaniye gibi aldim nohut battaniye gibi bebeklerin vucut ısısı bize gore degisiyor ondna
Rolria Lilasever 2 hastane çıkışındaki o penye tarzı olan battaniyrlerden koydum 2 tanede ince müslin koydum.Havalar değişken mayıs ayında doğumum. Bana denilen yeni doğan bebek üşür dendi o yüzden fazla koyduk eksik olacağına duruma göre bakalım🌼
Minesimsek12 Lilasever cnm ben muslin koydum bitane ince bataniye bitane kalın bataniye koydum Allah izin verirse 17mayis doğumum
Bebek3321 Lilasever penye battaniye,müslin ve nohut battaniye koydum çantama.Haziran başı doğum olacak ne olur ne olmaz diye koydum ben.
mrsbiyolog Lilasever ben 1 müslin 1 triko 1 de penye battaniyesini koydum fazlasıyla yeterli olur diye düşünüyorum
plakayerli Lilasever ben hemşireye penye battaniye vereceğim. Yedek olarak daha kalın bişey alsam mıı diye düşünüyorum benim müslinlerim tek katlı o yüzden ince gelir diye düşünüyorum
cryingbaby Lilasever muslin koydum, ince triko koydum, pamuklu pazenden de koydum🤣 nolur nolmaz ankaradayim bende burasida bi kac gundur cok sicak.. son 7 gunum