Haticeylm Zeynep2407 Yatınca kaşığının ortasında sertlik oluyor ama karnın altında bı ağrı oluyormu dizinde arada çok oluyo arada geçiyor normal mi sizce ??
Merve2Asel 2.gebeliğim 15.2 ultrasonda 17 haftalık hiçbirşey hissetmiyorum ya cinsiyeti 15 haftalık erken dedi söylemedi çok merak ediyorum 🙈
Mollier Bahsettiğiniz şey tek tarafta toplanıp sertleşmesi mi?Bende de birkaç gündür oluyor.Bebeğin olduğunu düşünüyorum.
Nihal_Ar Mollier Bu bende de sabahları uyandığımda oluyor endişeleniyorum öyle olunca ilk gebelik de olunca
Mollier Nihal_Ar birkaç gün önce kontrolüm vardı sorun yoktu.Bebek büyüyor hareketleri hissetmesek de bunları hissediyor olabiliriz.Güzel düşünelim🌸