Aeliffgk Kızlar merhaba 40+2 günlük hamileyim şu saatlerde karnımda inanılmaz sertleşme ve beraberinde ağrı oluyor sertleşmede uzun sürüyor yani eskiden geçerdi hemen bunun doğumla alakası olabilir mi ? Doktorumu aramlımıyım? Yoksa beklemelimiym biraz daha ?
Aeliffgk BurhanRabiaetin ayy bilmiyorum çok heycanlandım şuan ilk gebeliğim dakka tutyym ben ozaman teşekkür ederim
Aeliffgk Gebbe doğum belirtisi olması için daha şiddetli bi karın ağrısı yaşamamız gerekiyormuş aralıklı gelen hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻