shrbn25- [38+2]() başta o kadar düsük tehlikesi yasadık ki aylarca igneler progestanlar derken durdu 😂😁😁şimdide cıkmak istemıyor beyfendi 😁her aksam sancı cekıyom bu aksam doguyom dıyom sabah kalkıuom yok gene dogmamısım🤦🏻♀️napsak doğumu kolaylastırırz kızlar bi fikir verin bana da
Eczmery123 shrbn25- ben de doğuramıyorum. Haftamız da aynı. Yürümeye çalışıyorum üşensem de. Kendimi zor taşıyorum az kilo almama rağmen. Ananas yiyorum, adaçayı içiyorum, ahududu yaprağı çayı içiyorum. Son günler zormuş gerçekten
aannepandaa shrbn25- çok ciddi söylüyorum ki halı sil koltuk sil. Ben yürüyüş bantında hızlı tempoda yürüyüş yaptım. Roman havası mezdeke felan oynadım. Ertesi gün doğurdum. 😁 Ama 38+6 da .
Bakan54 Eczmery123 ada cayinin dusuk icin tehlikeli.oldugunu biliyorum bi arastirin sizde.ona gore tuketin
Eczmery123 shrbn25- sanırım rahat olmamız, akışa bırakmamız gerekiyor. Stresli ortamda doğmak istemiyormuş bebeler. Yasaklar da var. Evin odalarında dolaşıp duruyorum yürüyüş olsun diye 😂
Bsra1111111 shrbn25- ay zaten cikcak de buraya gel hemen rahatlamak istiyorum vs. Giy geceliginu hayde 😀😃🙂