Prenses8888 Bulandınız,ve bel ağrınız var mı bende bugün aşırı var prilam kullanıyom kullananiz var mi ne şekilde kullandınız ben gece2 gunduz1 kullanıyom fakat gün içinde yine kusma yaşıyorum 1 defada olsa oluyo
arzubldk Prenses8888 bende 8. Haftadan beri kullanıyorum aslında ben sabah akşam bitane içiyodum kesmemeye başladı gece 2 tane gündüz de bitane içiyorum ama yine de bulantı geliyor 1 kere falan ama çok nadir kusuyorum şu an 17 oldum hala kullanıyorum
Susamtanem1 Prenses8888 benimde prilama rağmen 15. Haftama kadar günlük en az 1 kere kusmam devam ediyordu ama kullanmadığım günler 10-11lere çıkıyordu
Miniklerinogretmeni Prenses8888 ben de 7 +3 ama maşallah tık yok 😄 bazen tuhaf mı diyorum ama bulantı şok hafif kusma yok iştahımın maşallahı var ekstra ilaç kullanmıyorum sadece folik asit alıyorum
Prenses8888 arzubldk bendede gün içi mutlaka ya sabah ya akşam 1 defa kusma oluyo belki içmezsem daha çok olur demi etkili ilaç mi
Prenses8888 Susamtanem1 benimde aynı canım günlük bi defa kusma yaşıyorum yinede etkili oluyordur belki daha çok kusarım demekki
elifay21 Miniklerinogretmeni ben de böyleyim 6. Haftamıza gireceğiz bulantım hiç olmuyor çok şükür sürekli yemek yiyorum aç kalmamaya çalışıyorum. İleriki haftalar da ne olur bilmiyorum 🤷♀️
arzubldk Prenses8888 bence etkili içmediğim gün çok kötü oluyorum çünkü ne yesem çıkarıyorum duramıyorum
Mumeray Prenses8888 bazen gece 1 sabah 1 bazen gece 2 sabah 1 kullanıyorum bi günüm iyiyse diğer günüm çok kötü geçiyor bulantı halsizlikte yapıyor bnde allahtan kusmam yok kahvaltı felan yapamıyorum malesef bazen kuru ekmek bazen domates salatalık yiyorum gün içinde meyve çok iyi geliyor bilhassa muz erik ve elma tavsiye ederim. Akşam 11 oldumu başlıyo bulantı gece kalkamıyorum bulantıdan. 😔
Minam Haftadan beri kullanıyorum 14 haftalık oldu bebek hala çok bulantım var kusma da oluyor. Gece iki sabah akşam birer kullanıyorum yinede oluyor bulantı ama kesersem daha fazlalaşıyor
eaktr Prenses8888 merhabalar, ben akşam 8 den sonra 2 tablet şeklinde alıyordum. Şimdi 24. Haftamdayım akşamları 1 tablet şeklinde alıyorum bulantım hafifledi ama kesilmedi 🤷🏼♀️