Arkadaşlar merhaba sonunda bende dogurdummm..iki kızdan sonra oğlum olacağını öğrendiğimde çok sevinmiştim.hamileligim sorunsuz geçti çok şükür cuma günü hafif belden giren sancı ile akıntım oluyordu dikkate almadım normaldir diye ertesi güne akintim devam etti megerki suyu sızıyormus en sonunda dün hastaneye gitmeye karar verdim bı de ne desin 6 cm ben şok ☺️☺️ hemen doktorumi aradılar lavman masaj yaptılar damar yolu açıldı bn ne olur ne olmaz diye eşyalarını almıştım oğluşumun ne olduğunu anlayamadan sancılarım sıklaştı ve 8,30 girdiğim hastaneden 9,50 doğumum oldu hiç yormadi annesini canım oğlum şuan yanımda ve hala sütümuz gelmedi inşallah gelir en kısa zamanda 38+0 haftada hiç beklemedigim bir anda doğdu şuan evimizdeyiz mışıl mışıl uyuyor rabbim herkese nasip etsin hayırlı ramazanlar..😊😊