Ben de çok uyuduğumu ve tv yi çok izlediğimi düşünüyorum…pandemi de dengemiz şaştı Evde olunca sürekli…ip alıp örgü örmeyi düşünüyorum…amigurimi kolay olsa yapılır bebişe oyuncak yelek patik…ilerde anısı kalır diye…zararı var mı çok uykunun bilmem ama çok uyuyunca da iyi hissetmiyorum 🙈