edasaribek ben gidiyorum cok memnunum cok ilgili bir doktor bu ayin sonuna dogumum olacak insallah ondan başkasına guvenemem😇
mihriban- edasaribek merhaba bende Yusuf hocaya muayene oluyorum aklıma takılan bir şey var biz şimdi özel muayene oluyoruz doğumdan sonra oda özel oda mi oluyor yoksa onun için ayrı bir şey yapmamız sartmi