Hale5555 Ben 37. Hftamda korona oldum acil doğuma aldılar bebek negatif bir hfta oldu doğum yapalı. Bebeğim iyi şükür. Ama çok skntili geçti korona olup doğum yapan zormuş . Bende hala kendime gelmeye çalışıyorum Rabb’im yardımcın olsn bol sıvı tüket