Kaderrr61 Melisaaa16 ben yikadim hassas ayarda hicbisey olmadi tabi ama kumastan kumasa fark olabilir
plakayerli Melisaaa16 bimden almıştım 30′da yıkadım sıkmasını da düşük devirde yaptım ama bi köşesi toplandı yine :/
mom77 Melisaaa16 ben yıkadım 30 derece 1000 de sıktırdım hıcbısey olmadı ama ıcındekı sungerı cıkanlardan benımkı onu çıkarttım sadece kuruması 3-4 gunu buldu elyaf dolgularından dolayı
Nisaaa Bende yıkadım bugün 30 derece 600 sıkma 14 dk yıkama da hiçbir şey olmadı. Güneşe astım sabahtan akşama kadar hemen kurudu bende bimden almıştım ☺️
Aysenurba Ben dikiyorum canim alt kismini feemuarli yapiyorum icinden süngeri cikartip yikanabiliyor kenaralara da silikonlu boncuk elyaf doldurdugum icin bozulma olmuyor
Hemsireanne1 Melisaaa16 30 derece 1000 devirde yarım saat yıkadım aldığım satıcıya sorup bir şey olmaz dediği için bir şeyde olmadı
Seda_nrr Melisaaa16 sıkma yapmadan yıkayın öyle ıslak bir şekilde askılının üstüne koyun toplanma yapmaz
Tugcekkkkk Melisaaa16 yastıkları ı yıkadım ama baby nest i yıkamaya güvenemedim.biraz da mikroba alışsınlar 😊zaten üzerine müslin bez serperek kullanırım diye düşündüm
harece Silsek olmaz mı? Üzerine müslin örtü sericem o yıkanıcak zaten. Onu yıkamak zulm geliyor bana 🤦🏻♀️