Kızlar 39 haftalık gebeyim şuana kadar hiç şişlik fln yaşamadım çok şükür ki. Ama 2 gündür sadece sağ ayağım garip bi sekil de şişti üstüne de basamıyorum böyle ayakta kalınca morarmış gibi oluyor. Ayağımı bilekten hareket ettiremiyorum inek memesi gibi oldu dombili parmaklar gömülü. Sizinde böyle oldumu