Meltem_aras evet çoğu odalar tekti bazılarıda çiftti benim kaldığım oda da çift kişilikti ama benim yatışım olduğunda ertesi gün yanımdakiler taburcu oldu, ben 2 gün kaldım 3. Günü akşam çıktık ben çıkmadan da yanıma başka birilerinin yatışı oldu ben çıktım yani süreç bu şekilde ilerliyor yine tek kalıyorsun